رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري فردي که با ارسال پيامک حاوي لينک جعلي با نام سامانه ثنا، اقدام به برداشت از حساب شهروندان مي کرد، خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۲۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 27 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " احسان آنقی" افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه با ورود به لینکی ناشناس با عنوان سامانه ابلاغ الکترونیک قضائی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به صوت غیر مجاز از حساب وی برداشت شده است موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.
وي یادآورشد: شاکي در اظهارات خود بيان داشت براي مشاهده ابلاغيه در پيامک ارسالي وارد لينک معرفي شده شدم که پس از ورود و پرداخت ۲۰ هزار ريال جهت دريافت خدمات سامانه ثنا، متوجه شدم علاوه بر اين که خدماتي دريافت نكردم، کل موجودي حسابم که ۱۰۰ ميليون ريال بود نيز برداشت شده است.
اين مقام انتظامي عنوان داشت:با اقدامات تخصصي و فني کارشناسان پلیس فتا متهم که ساکن یکی از استان های همجوار بود شناسایی و دستگیر و برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی از هموطنان خواست که به هیچ وجه لینک های موجود در پیامک ها را باز نکنند ادامه داد: پیام های ارسال شده از سرشماره های نامعتبر را نادیده بگیرید و توجه داشته باشید پیامک هایی که از سمت ارگان های دولتی و با هدفی خاص برای کاربران ارسال می شوند فرستنده ای معتبر داشته و فاقد هرگونه لینک می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار